Wydarzenia

6
Grudzień
2016

CARVING MIKOŁAJKOWY

PAKIETY WIGILIJNE
Więcej

O fitness

Zapraszamy Państwa do zapoznania się z opisami zajęć fitness jakie prowadzimy w naszym obiekcie. Jesteśmy przekonani że każdy znajdzie coś dla siebie. Do zobaczenia na zajęciach!

 

Body Ball

Zajęcia z piłkami fitness, podczas których odciążysz kręgosłup, a przy tym wzmocnisz wszystkie mięśnie, kształtując ich ładny zarys.

Zajęcia bez choreografii, o charakterze wzmacniającym, z użyciem dużych piłek fitness. Niebyt szybkie tempo sprzyja koncentracji i prawidłowej technice ćwiczeń, które w bezpieczny sposób pozwalają modelować sylwetkę i doskonalić równowagę. Balansowanie na elastycznej piłce eliminuje obciążenia osiowe kręgosłupa, a jednocześnie stabilizuje i wzmacnia jego stawy. Zajęcia polecane każdemu, niezależnie od stopnia zaawansowania.

 

Cross Training

To bardzo wszechstronny, uniwersalny trening interwałowy całego ciała kształtujący sylwetkę oraz cechy motoryczne takie jak siła, koordynacja ruchowa, zwinność, zręczność, moc, wytrzymałość, skoczność, szybkość oraz gibkość.

W zależności od ćwiczeń, obciążenie stanowi ciężar własnego ciała lub sprzęt taki jak: sztangi, platformy, piłki lekarskie, kettlebells, piłki gimnastyczne, liny oraz cały wachlarz przyrządów do treningu funkcjonalnego. Trening  można samodzielnie dostosować do własnych możliwości poprzez modyfikację ilości powtórzeń, obciążenia lub czasu wykonania.

Trener prowadzący grupę decyduje jaką formę ćwiczeń dobrać do zajęć - jednego dnia grupa wykonuje fantastyczny trening kondycyjny poprawiający wydolność serca i płuc, drugiego dnia wzmacniają mięśnie nóg i grzbietu, zaś trzeciego grupa popracuje nad zwiększeniem siły całego ciała.

 

Equipment (bosu, gumy, stepy, piłki)

Mix zajęć i ćwiczeń w formie nowoczesnego fitnessu. Każde zajęcia są prowadzone w inny sposób i przy pomocy różnych sprzętów: piłki, bosu, gumy.

 

Jędrne pośladki (ABT)

Forma aerobiku, która ma na celu wzmocnienie dolnych partii ciała. Znakomita forma dla początkujących.

Trening skupia się głównie na miejscach " szczególnie kłopotliwych", czyli brzuchu, udach, pośladkach oraz biodrach. W zajęciach wykorzystujemy obciążenia na nogi. Duża ilość powtórzeń i różnorodność ćwiczeń pozwala wzmocnić i ujędrnić dolne części ciała oraz zwalczać cellulit. Na zajęciach tych występuje klasyczna rozgrzewka po której następuje wzmacnianie. Zajęcia dla osób początkujących oraz średnio zaawansowanych.

 

Joga dla początkujących

Szukasz w Olimpie chwili relaksu i wytchnienia, a jednocześnie chcesz ukształtować ładną sylwetkę i rozciągnąć mięśnie? To zajęcia dla Ciebie!

Zajęcia wpływające na ciało, psychikę i stan ducha. Kształtują sylwetkę, usuwają zmęczenie, działają kojąco na nerwy, dodają energii i siły by stawić czoła codziennym problemom. Polegają na precyzyjnym łączeniu specyficznych ćwiczeń oddechowych z ruchem ciała (asany) i wprowadzenie w stan relaksu, koncentracji. Zajęcia dla wszystkich.

 

NOWOŚĆ - Joga dla kobiet w ciąży i dla mam z dziećmi (do 2 roku życia). Indywidualne podejście!

Jogę można ćwiczyć samemu w domu. W przypadku kobiet w ciąży istnieją pewne ograniczenia. Ćwiczenia te należy wykonywać poprawnie, tak samo jak w przypadku ćwiczeń fizycznych. Wówczas dzięki tym ćwiczeniom łatwiej będzie przetrwać okres ciąży, a także poradzić sobie z bólem podczas porodu. Jeśli twoja ciąża przebiega bez zakłóceń, to joga jest idealnym systemem ćwiczeń dla ciebie. Dzięki takim ćwiczeniom rozluźnia się całe ciało. Oddychając, uwolnisz napięcie, a ćwiczenia pomogą uelastycznić kręgosłup i rozciągnąć miednicę. Poprawisz funkcjonowanie całego organizmu, a co ważniejsze, staniesz się odporniejsza na zmęczenie i stres oraz nabierzesz siły i wiary w siebie. Przed rozpoczęciem ćwiczeń jogi należy udać się do lekarza ginekologa w celu konsultacji i wskazania ewentualnych przeciwwskazań do wykonywania tego rodzaju ćwiczeń.

Joga dla mam z dziećmi to joga dla mam i ćwiczenia z maluszkiem połączona w jedyne zajęcia, które mają pomóc w rozładowaniu napięć związanych z wczesnym macierzyństwem, powrót do równowagi po porodzie, nawiązanie bliskiego kontaktu z dzieckiem.

 

Pilates

Trening całego ciała, przy dźwiękach spokojnej muzyki. W jego skład wchodzą ćwiczenia inspirowane jogą, baletem i ćwiczeniami siłowymi.

Zajęcia bez choreografii, których celem jest wzmocnienie mięśni całego ciała i wysmuklenie sylwetki. Ćwiczenia ukierunkowane są na napinanie, rozluźnianie i rozciąganie mięśni. Dzięki nim mięśnie stają się silniejsze, bardziej elastyczne, ciało odzyskuje sprężystość, a my kształtujemy płaski brzuch i pozbywamy się zbędnej tk. tłuszczowej. W czasie tych zajęć bardzo ważna jest kontrola napięcia mięśni brzucha i prawidłowy oddech. Serie powolnych ćwiczeń wykonywane są przy spokojnej, relaksującej muzyce. Zajęcia dla każdego. Wg fizjoterapeutów i osteologów to jedna z najbezpieczniejszych form rekreacji ruchowej.

 

Pilates & Stretching

Trening całego ciała, przy dźwiękach spokojnej muzyki. W jego skład wchodzą ćwiczenia inspirowane jogą, baletem i ćwiczeniami siłowymi.

Zajęcia bez choreografii, których celem jest wzmocnienie mięśni całego ciała i wysmuklenie sylwetki. Ćwiczenia ukierunkowane są na napinanie, rozluźnianie i rozciąganie mięśni. Dzięki nim mięśnie stają się silniejsze, bardziej elastyczne, ciało odzyskuje sprężystość, a my kształtujemy płaski brzuch i pozbywamy się zbędnej tk. tłuszczowej. W czasie tych zajęć bardzo ważna jest kontrola napięcia mięśni brzucha i prawidłowy oddech. Serie powolnych ćwiczeń wykonywane są przy spokojnej, relaksującej muzyce. Zajęcia dla każdego. Wg fizjoterapeutów i osteologów to jedna z najbezpieczniejszych form rekreacji ruchowej.

Zajęcia rozciągające, podczas których niwelujemy przykurcze wmięśniach. Połączenie ćwiczeń wzmacniających i rozciągających, gwarantuje poprawę zakresu ruchu, koordynacji i relaksuje. Prowadzony przy spokojnej muzyce odciąża kręgosłup i łagodzi bóle. Zajęcia dla wszystkich.

 

Piłki małe i duże

Ćwiczenia przy których wykorzystujemy małe i duże piłki. Mają na celu modelowanie i ujędrnianie całego ciała. Doskonała forma dla osób początkujących.

 

Płaski brzuch

Zajęcia skupiające się na wzmacnianiu i kształtowaniu środkowych grup mięśni brzucha i pleców. W krótkim czasie uzyskasz płaski brzuch i mocne plecy. Zajęcia dają wspaniałe rezultaty szczególnie gdy połączone są z treningiem cardio na siłowni lub spinningiem. Zajęcia prowadzone są przy spokojnej muzyce i przystosowane są dla wszystkich.

 

Pump&Tone

Zajęcia ze sztangami. Przeniesienie treningu z siłowni na salę fitness z mniejszymi obciążeniami. Ćwiczenia dla Pań i Panów. Zbudują idealną sylwetkę, wpłyną doskonale na Twoje samopoczucie i wpłyną na wytrzymałość siłową.

 

Rozmiar w dół

Intensywna forma zajęć, która ma na celu wzmocnienie i ujędrnienie całego ciała. Ćwiczenia te przyspieszają spalanie tkanki tłuszczowej.

 

NOWOŚĆ - Salsation

Nazwa "salsation" to połączenie słów "salsa" i "sensation". Słowo "salsa" zostało użyte tu nie tylko jako styl tańca wywodzący się z Ameryki Łacińskiej, ale przede wszystkim jako sos (z języka hiszpańskiego salsa = sos), czyli mieszanka wielu stylów, rytmów i kultur. Salsation opiera się na radości, którą niesie taniec i ruch, oraz kładzie nacisk na muzyczną interpretację poszczególnych choreografii połączonych z niesamowitą zabawą. Oprócz bazowych kroków poszczególnych choreografii oraz izolacji warm-up, dzięki salsation można lepiej zrozumieć i zinterpretować muzykę. Zajęcia są otwarte dla wszystkich, zarówno początkujących, jak i profesjonalistów. Każdy, kto kocha taniec jest mile widziany. Uczestnicy biorący udział w zajęciach zapoznają się z ruchami i ich techniką, co pozwala im łatwiej i dokładniej podążać za instruktorem oraz skupić się na własnej interpretacji tanecznej.

 

Spalanie na śniadanie + stretching

Zajęcia w formie interwału lub tabaty. Oparte na zmianach pozycji, intensywne cardio (pajace, podskoki, skakanki, wykopy) przeplatane z ćwiczeniami wzmacniającymi. Zajęcia kończą się długim stretchingiem, na którym rozciągane są i rozluźniane poszczególne partie mięśniowe. Jeśli lubisz się spocić, a potem wyciszyć swoje ciało i ducha to te zajęcia są dla Ciebie.

Step&Shape

To forma zajęć aerobowych na specjalnej platformie zwanej stepem. W pierwszej części zajęc różne sposoby wchodzenia i schodzenia ze stepu łączą się w układy choreograficzne, których poziom trudności zależy od stopnia zaawansowania grupy. Druga część to skuteczne ćwiczenia wzmacniająco-kształtujące poszczególne partie mięśniowe. Zajęcia te są doskonałym sposobem na poprawę kondycji fizycznej, spalanie tkanki tłuszczowej oraz szybkie i skuteczne wymodelowanie sylwetki, przeznaczone dla średnio zaawansowanych i zaawansowanych.

 

Tańcz i chudnij

Zajęcia przeznaczone dla pań, które chcą spalić mnóstwo kalorii dobrze się przy tym bawiąc. Trening to nieskomplikowany układ choreograficzny. Bazujący na krokach zaczerpniętych z różnych stylów takich jak między innymi hip-hop, salsa, latino,  jazz czy funky.  To styl, który wyzwoli pokłady energii , pewności siebie i pomoże każdemu zabłysnąć na parkiecie. 

 

TBC

Skrót TBC oznacza „total body conditioning”, czyli modelowanie całego ciała. To zajęcia typu dwa w jednym – łączą ćwiczenia aerobowe (przyśpieszające oddech i puls) ze wzmacniającymi. Są wykonywane do rytmicznej muzyki. Sekwencje ćwiczeń TBC wymyśla instruktor, który dba, by uruchomić zarówno górne, jak i dolne partie ciała. Zajęcia te cieszą się wielkim powodzeniem zarówno wśród początkujących, jak i zapalonych sportowców.

 

Trening funkcjonalny

Trening funkcjonalny rozumiany jest jako specyficzny zaplanowany ciąg ćwiczeń od izolowanych do globalnych ćwiczeń obejmujących ruch we wszystkich płaszczyznach. Progresja ćwiczeń zależy od stanu wyjściowego i koncentruje się na rozwijaniu zdolności wymaganych dla konkretnej dyscypliny sportowej. W tym znaczeniu trening funkcjonalny nie jest jednakże treningiem specjalistycznym

 

Zumba

To inspirowana latynoskimi rytmami fuzja tańca i aerobiku. Jest innowacyjnym systemem fitness, który przez świetną zabawę kształtuje sylwetkę, dba o kondycję i wprawia w świetne samopoczucie. Proste kroki taneczne, świetne kombinacje ruchów i motywująca muzyka stworzą niepowtarzalną atmosferę. Rytmy takie jak marenge, salsa, cumbia, reggeton, flamenco, samba, taniec brzucha porwą Cię do zabawy. Kombinacja kroków to unikalna formuła Zumby. Bawisz się od pierwszych zajęć. 

 

Zumba Shape

ZUMBA ma charakter zajęć cardio, natomiast ZUMBA SHAPE skupia się również na zwiększaniu siły mięśniowej i kształtowaniu sylwetki. Jest to zatem połączenie ćwiczeń siłowych z tańcem.  Podczas ZUMBA SHAPE wprowadzane są ćwiczenia wzmacniające z lekkimi hantlami. "Blok wzmacniający" prowadzony jest w nieco wolniejszym tempie.

Klub "OLIMP"

ul. I Brygady Pancernej WP 82

84-200 Wejherowo

tel. 058 677 04 04, tel. kom. 506 748 644

e-mail: olimp@klubolimp.pl

Program Regionalny Narodowa Strategia SpójnościPomorskie w UniiUnia Europejska
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską
z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego