Wydarzenia



Więcej

O fitness

AEROBOX

/nowość/

intensywne zajęcia z elementami boxu i samoobrony nastawione głownie na spalenie tkanki tłuszczowej oraz poprawe kondycji fizycznej.

ZDROWY KRĘGOSŁUP

/nowość/

Na skutek często przyjmowanej pozycji siedzącej narażamy kręgosłup na nadmierne napięcia i naprężenia. Ich następstwem są dokuczliwe bóle pleców. Specjalnie przygotowany zestaw ćwiczeń pozwala złagodzić następstwa nieprawidłowych nawyków i zapobiegać ich pogłębianiu. Szczególnie polecane dla osób mających pracę siedzącą.

PŁASKI BRZUCH

/nowość/

Zajęcia skupiające się na wzmacnianiu i kształtowaniu środkowych grup mięśni brzucha i pleców. W krótkim czasie uzyskasz płaski brzuch i mocne plecy. Zajęcia dają wspaniałe rezultaty szczególnie gdy połączone są z treningiem cardio na siłowni lub spinningiem. Zajęcia prowadzone są przy spokojnej muzyce i przystosowane są dla wszystkich.

JĘDRNE POŚLADKI

/nowość/

Trening skupia się głównie na miejscach " szczególnie kłopotliwych", czyli brzuchu, udach, pośladkach oraz biodrach. W zajęciach wykorzystujemy obciążenia na nogi. Duża ilość powtórzeń i różnorodność ćwiczeń pozwala wzmocnić i ujędrnić dolne części ciała oraz zwalczać celulitis. Na zajęciach tych występuje klasyczna rozgrzewka po której następuje wzmacnianie. Zajęcia dla osób początkujących oraz średnio zaawansowanych.

TRENING FUNKCJONALNY

/nowość/

treningu funkcjonalnego rozumiany jest jako specyficzny zaplanowany ciąg ćwiczeń od izolowanych do globalnych ćwiczeń obejmujących ruch we wszystkich płaszczyznach. Progresja ćwiczeń zależy od stanu wyjściowego i koncentruje się na rozwijaniu zdolności wymaganych dla konkretnej dyscypliny sportowej. W tym znaczeniu trening funkcjonalny nie jest jednakże treningiem specjalistycznym

STRETCHING

/nowość/

Zajęcia rozciągające, podczas których niwelujemy przykurcze wmięśniach. Połączenie ćwiczeń wzmacniających i rozciągających, gwarantuje poprawę zakresu ruchu, koordynacji i relaksuje. Prowadzony przy spokojnej muzyce odciąża kręgosłup i łagodzi bóle. Zajęcia dla wszystkich.

SZTANGI

/nowość/

zajęcia wytrzymałościowo - siłowe z użyciem specjalnej sztangi. Niezwykle efektywny sposób na kształtowanie sylwetki poprzez pracę z obciążeniem dostosowanym do indywidualnych możliwości ćwiczącego. Doskonała alternatywa dla treningu siłowego. Zaleca się, aby osoby uczestniczące w zajęciach po raz pierwszy zgłosiły się do instruktora prowadzącego w celu dobrania odpowiedniego obciążenia. Zajęcia dla osób na każdym poziomie zaawansowania.

ZUMBA

To inspirowana latynoskimi rytmami fuzja tańca i aerobiku. Jest innowacyjnym systemem fitness, który przez świetną zabawę kształtuje sylwetkę, dba o kondycję i wprawia w świetne samopoczucie. Proste kroki taneczne, świetne kombinacje ruchów i motywująca muzyka stworzą niepowtarzalną atmosferę. Rytmy takie jak marenge, salsa, cumbia, reggeton, flamenco, samba, taniec brzucha porwą Cię do zabawy. 
Kombinacja kroków to unikalna formuła Zumby. Bawisz się od pierwszych zajęć.
 

STEP & SHAPE

Ćwiczenia na specjalnej platformie, które poprawią kondycję i pomogą ukształtować ładną, zgrabną sylwetkę.

Zajęcia wszechstronnie usprawniające: poprawiające kondycję, koordynację i pamięć ruchową, pobudzające spalanie tk. tłuszczowej oraz kształtujące sylwetkę. W pierwszej części różne sposoby wchodzenia i schodzenia ze specjalnej platformy (stepu) łączą się w układy choreograficzne, których poziom trudności zależy od stopnia zaawansowania grupy i temperamentu instruktora. W drugiej części proste, lecz skuteczne ćwiczenia wzmacniają i ujędrniają poszczególne partie mięśniowe. Zajęcia dla średnio zaawansowanych i zaawansowanych. Niewskazane dla osób z problemami stawów kolanowych i kręgosłupa.

BODY BALL

Lekcja z piłkami fitness, podczas których odciążysz kręgosłup, a przy tym wzmocnisz wszystkie mięśnie, kształtując ich ładny zarys.

Zajęcia bez choreografii, o charakterze wzmacniającym, z użyciem dużych piłek fitness. Niebyt szybkie tempo sprzyja koncentracji i prawidłowej technice ćwiczeń, które w bezpieczny sposób pozwalają modelować sylwetkę i doskonalić równowagę. Balansowanie na elastycznej piłce eliminuje obciążenia osiowe kręgosłupa, a jednocześnie stabilizuje i wzmacnia jego stawy. Zajęcia polecane każdemu, niezależnie od stopnia zaawansowania.

BOSU

Trening równowagi na specjalnych kopułach, z którymi ćwiczenia to niezła zabawa, a niekiedy spore wyzwanie. Lepsza wytrzymałość i siła mięśni to efekty systematycznego udziału w zajęciach. 

Zajęcia wszechstronnie usprawniające, których schemat podobny jest do schematu Step&Shape. Step zastępuje platforma bosu (stanowiąca właściwie jego połączenie z piłką).Wchodzenie na uginającą się pod naszym ciężarem kopułę bosu, przy utrudnionym utrzymaniu równowagi bardzo angażuje mięśnie, zwłaszcza nóg, pośladków i brzucha. Druga część lekcji to kompleksowe wzmacnianie poszczególnych partii mięśniowych poprzez ćwiczenia inspirowane tymi z użyciem stepu, piłki oraz możliwe do wykonania tylko z bosu. Zajęcia dla średnio zaawansowanych i zaawansowanych, szukających w Klubie Olimp nowych wyzwań.


BODY SHAPE +BRZUCH

/nowość/

Kształtowanie sylwetki, zwiększenie siły mięśni dzięki ćwiczeniom w różnych pozycjach, z wykorzystaniem różnych przyborów oraz oporu własnego ciała. Zajęcia o charakterze wzmacniającym. Po krótkiej, prostej rozgrzewce wykonywane są ćwiczenia, których celem jest modelowanie i budowanie mięśni całego ciała. Ćwiczenia urozmaicane są przez wprowadzanie różnych przyborów (hantle, obciążniki na nogi, piłki, stepy, bosu), które jednocześnie podnoszą efektywność lekcji, zajęcia stawiając również duży nacisk, na plaski, jędrny brzuch. Prostota ukł. choreograficznego podczas rozgrzewki oraz nieskomplikowane ćwiczenia wzmacniające, sprawiają, że są to zajęcia dla każdego, niezależnie od stopnia zaawansowania.

PILATES

Trening całego ciała, przy dźwiękach spokojnej muzyki. W jego skład wchodzą ćwiczenia inspirowane jogą, baletem i ćwiczeniami siłowymi.

Zajęcia bez choreografii, których celem jest wzmocnienie mięśni całego ciała i wysmuklenie sylwetki. Ćwiczenia ukierunkowane są na napinanie, rozluźnianie i rozciąganie mięśni. Dzięki nim mięśnie stają się silniejsze, bardziej elastyczne, ciało odzyskuje sprężystość, a my kształtujemy płaski brzuch i pozbywamy się zbędnej tk. tłuszczowej. W czasie tych zajęć bardzo ważna jest kontrola napięcia mięśni brzucha i prawidłowy oddech. Serie powolnych ćwiczeń wykonywane są przy spokojnej, relaksującej muzyce. Zajęcia dla każdego. Wg fizjoterapeutów i osteologów to jedna z najbezpieczniejszych form rekreacji ruchowej.

JOGA

Szukasz w Olimpie chwili relaksu i wytchnienia, a jednocześnie chcesz ukształtować ładną sylwetkę i rozciągnąć mięśnie? To zajęcia dla Ciebie!

Zajęcia wpływające na ciało, psychikę i stan ducha. Kształtują sylwetkę, usuwają zmęczenie, działają kojąco na nerwy, dodają energii i siły by stawić czoła codziennym problemom. Polegają na precyzyjnym łączeniu specyficznych ćwiczeń oddechowych z ruchem ciała (asany) i wprowadzenie w stan relaksu, koncentracji. Zajęcia dla wszystkich.

 

 

Klub "OLIMP"

ul. I Brygady Pancernej WP 82

84-200 Wejherowo

tel. 058 677 04 04, tel. kom. 506 748 644

e-mail: olimp@klubolimp.pl

Program Regionalny Narodowa Strategia SpójnościPomorskie w UniiUnia Europejska
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską
z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego